woensdag 25 mei 2016

babylegging in drievoud

Dat er een kleine spruit op komst in de familie is al lang geen geheim meer. Mijn schoonzus straalt nog meer nu ze zwanger is. 

Een zwangere vrouw is toch zo mooi! 

Ik ontdekte de naaimachine pas toen mijn kapoenen al lang de baby/peuterleeftijd voorbij waren dus nu is het mijn moment ;-)
Al die leuke stofjes, mini-patroontjes,... zalig gewoon. 

Dit keer ging ik aan de slag met het gratis patroon van Emma en Mona en naaide 3 broekjes door uitsluitend mijn overlock te gebruiken.
Twee stofjes gebruikte ik al eerder (kwestie van mijn restjes te verwerken) en het schattigste stofje vond ik op een beurs bij Liesellove. Rara, welke is mijn favoriet?

Iedereen kijkt zo uit naar dit nieuwe wonder en kan nog minder wachten om hem in zijn broekjes te zien. Daarvoor is het nog even wachten want ik maakte maat 62 en 68.






Op naar een volgend babyprojectje! ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten