donderdag 7 april 2016

Wolf en cars

 

Toen ik dit carsstofje zag liggen bij Stoffen van Leuven nam ik meteen een couponnetje mee. De kleine vriendjes des huizes zouden dit zeker top vinden. Ik zag er een pyjama in en met wolf heb ik dan ook het perfecte patroon in huis. Er rolden de voorbije weken dus  twee pyjama's van onder mijn machine. De eerste pyjama voor het grootste vriendje maar bij de pasbeurt bleek deze te klein. Het was een versie met lange mouwen, een lange broek en bovenal met mijn eerste V-halsje. Doeme toch... maar dat is een risico van het vak zeker als je het model niet opmeet. Maar gelukkig heeft het grote vriendje nog een kleine broer dus de pyjama is zeker niet verloren.
Natuurlijk was het grootste vriendje enorm teleurgesteld, wat heel begrijpelijk is met een coole carspyjama voor je neus die te klein is. 
Dus beloofde ik hem een nieuwe. Ik dacht nog genoeg stof te hebben voor een zomerse versie, maar helaas. Gelukkig vond ik nog een couponneke in de winkel! Ik maakte niet alleen een zomerversie, maar paste ook de hals aan en uiteraard nam ik mijn lintmeter bij de hand. Een ezel... u weet wel ;-)

 


Patroon: Wolf - Zonen09
Stof: Cars - Stoffen van Leuven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten