zaterdag 26 december 2015

3 tassen op een rij

Regels zijn er om uitzonderingen op te maken.
Om mezelf wat te beschermen maakte ik een duidelijke afspraak met mezelf. Ik ga niet in op vragen van anderen om iets voor hen te naaien. Niet dat ik niet wil, absoluut niet maar waar leg ik dan de grens? Voor wie wel, wie niet, ... Ik zou wekelijks iets kunnen maken op vraag, maar heb zelf nog massa's ideeën om aan de slag te gaan, nog veel projectjes op mijn to sew-lijstje staan en te weinig tijd om dat lijstje in te korten. 
Maar voor een keertje maakte ik een uitzondering voor mijn zusje. Ze wou heel graag dat ik een grote tas maakte zoals ik er al verschillende maakte.
Op mijn vraag bestelde ze een groot stuk toile ciree bij Huisje creatief. Ze was niet echt gerust en bestelde ruim voldoende. Daardoor had ik wel wat reserve en maakte ik 2 extraatjes.  Naast de grote tas op aanvraag maakte ik er een kleinere versie bij. Met de overige stukken toverde ik nog een toiletzak voor mijn metekindje. 

Nu de cadeautjes bezorgd zijn, mag er ook geblogd worden want deze projectjes rolden al enige tijd geleden van onder mijn machine. 






Toile ciree: Petit Pan bij 'Huisje creatief'







Geen opmerkingen:

Een reactie posten