zondag 11 oktober 2015

Dusty top

Op deze zonnige zondag werkte ik mijn versie van de Dusty top af. Ik gebruikte zowel mijn naaimachine als mijn overlock om deze top in elkaar et zetten. Ik voel me nog steeds een gelukzak dat ik beide machines thuis heb. Dit verliep zeer vlot. In LMV gaven ze aan dat het stikken van de armsuitsnijdingen niet zo evident was. Het leek ingewikkeld maar eens je er stap voor stap aan begint, valt het echt mee. Ik stikte nadien wel nog eens door zodat het beleg netjes blijft zitten. 

Ze hadden in LMV beter gewaarschuwd dat het overnemen van het patroon niet evident is. Niet evident is zacht uitgedrukt... was eigenlijk hel; maar de aanhouder wint weliswaar met hulp van manlief en mijn venster om door te tekenen. 

Nu ik het patroon heb, volgen er zeker nog exemplaren met zicht op zomer 2016! 




Op onderstaande foto komen de kleuren het best tot zijn recht. 




Stof: Stoffen Christine in Destelbergen
Patroon: Dusty top - LMV sept/okt 2015




8 opmerkingen:

  1. Mooi en vrouwelijk Ruth.....goe bezig....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi... toffe stof! Ja, het patroon door tekenen was idd niet gemakkelijk!
    Ik maakte hem ook: zalig patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft me toch een beetje een beter gevoel dat anderen het ook moeilijk hadden met het patroon ;-)
      Heb jij een blog?

      Verwijderen
  3. Heel mooi ! Goed stofje gekozen ! Wil ik ook nog eens gaan maken.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt leuk om te maken die top. Doen zou ik zeggen!
      Ps ik zocht je blog maar ik vond niets....

      Verwijderen