woensdag 29 juli 2015

Voor mijn ster...

… is één ster niet voldoende daarom naaide ik haar vandaag een sterrentrui waarin ze hopelijk zal schitteren of veel schitterende dingen mag meemaken!

Ik vond het patroon in Ottobre (herfst/winter 2014) en maakte een 170 voor mijn Emma.
Ik knipte de stof zonder er naadwaarde aan toe te voegen en hij zit perfect.
De sweaterstof heeft een heerlijk zachte en harig achterzijde. Voor de kap gebruikte ik deze zijde als goede zijde. Haar kap is dus heel zacht. Ideaal dus voor de komende herfst.

Vandaag was er een gastfotografe van dienst. Mirthe, Emma haar vriendin logeert hier en samen hadden ze veel plezier bij de fotoshoot! Het resultaat mag gezien zijn; vooral foto 3 is mijn favoriet.









De bijpassende oorbellen komen uit een klein, maar bijzonder winkeltje in Kopenhagen en kreeg ze van mijn vriendin. 

De Ottobre heb ik te leen van een naaivriendin en daar ben ik uiteraard heel dankbaar voor!
Bedankt, Sofie!

Sweaterstof en boordstof komen beide van op het Stoffencircus in Wieze. 
Patroon: True friends uit Ottobre (herfst/winter 2014)


2 opmerkingen: