donderdag 9 juli 2015

In veelvoud

Ik was al even op zoek naar een goed patroon voor een eenvoudig t-shirt voor jongens. Sofie, één van de naaivriendinnen uit Oostakker, leende me haar stapel Ottobres uit. Daar vond ik precies wat ik zocht. Bedankt, Sofie!

Simon wou een gelijkaardig t-shirt als zijn papa en Jasper wou dezelfde als Simon. Gelukkig had ik genoeg voorraad liggen ;-)

Voor Tobias haalde ik een fantastisch stofje boven. Ik gebruikte voor de eerste keer de tricot ook als boordstof. Geeft toch een ander zicht :-) Een doorlopende print lukte niet. Ik probeerde zelfs niet want had maar net voldoende stof gekocht. 



De blauwe t-shirts zouden nog mooier afgewerkt zijn met blauwe overlockdraad. Kopen jullie verschillende kleurtjes? Ik heb voorlopig enkel zwart, wit en rood. 


Op vakantie trek ik zeker foto's van de modellen. Die hebben jullie dus nog tegoed ;-)


Patroon: Be cool - Ottobre 1/2015
Stof: Geometric Panda - Liesellove
Blauwe tricot: Stoffen Van Leuven


1 opmerking: