woensdag 3 juni 2015

Mmmmm

Vandaag hebben we bezoek; een kleine kapoen komt logeren. Klein t.o.v. mijn grote kapoenen, maar groot als je het aan hem vraagt. ;-)
Een woensdagnamiddag met een kleuter is natuurlijk helemaal anders dan een middagje met aankomende pubers. Dat moet ik jullie niet vertellen. 

Als voorbereiding naaide ik twee dagen geleden een eenvoudige keukenschort op kleutermaat. Voor de linten gebruikte ik ( slappe) tassenband. De schort is omkeerbaar...altijd handig!

Zijn reactie toen hij de schort zag was zo super. 
Ooooh... olifantjes vind ik zoooo leuk! De schort ging aan voor de komende uren...






...zelfs toen hij ging spelen met de geïmproviseerde autobaan bleef de schort aan. 

Een mooier compliment kan je toch niet krijgen!


Tot slot...smullen maar!


Hij genoot en ik genoot mee!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten