vrijdag 10 april 2015

Verrassing voor Emma

Na 4 dagen naaien kan ik eindelijk een blogberichtje schrijven. Er werd hier veel genaaid, maar nu pas een afgewerkt stuk waar ik al foto's van heb.

Een tas voor Emma... Ik had het haar al even beloofd maar het kwam er nog niet van. Hebben jullie dat ook... Veel ideeën in je hoofd maar te weinig tijd om ze uit te voeren? 

Het werd een eenvoudig project met een speels effect. Ik maakte twee rechthoekige zakjes waarvan de buitenzak in 2 verschillende lapjes leer. Naargelang Emma haar goesting kan ze dus het accent op de lichte of de donkere kant leggen. 
De tassenband werd bevestigd aan 2 hangslotjes die in 2 metalen ringetjes passen. Je ziet ... veel naaiwerk is het niet ;-) 










Ik hoop dat Emma blij is met mijn creatie voor haar. Morgen komt ze thuis na een weekje 'Provencereis' met haar vriendinnen van school. Mooi weer was alvast geen probleem, maar hier ook niet ;-)


(nep)leder en fournituren: Stoffen Van Leuven
Binnenstof: Petit Pan bij Huisje Creatief

PS: Dit is mijn honderdste blogbericht :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten