zaterdag 7 februari 2015

Ontspannen voor het werk

of werken als ontspanning dat ligt soms dicht bij elkaar! Voorbije week was er op school een pedagogische studiedag rond de muzische vaardigheden. Naar goede gewoonte startten we de dag met een heerlijk ontbijt, met een muzische toets deze keer.

Als voor bereiding daarop verzamelde ik heel wat ideeën maar omdat er maar 24 uur in een dag zijn, selecteerde ik er een aantal. 

Iedereen werd verwelkomd met een passende servethouder in het thema. De rondjes zijn gemaakt met zelfdrogende witte fimo. De woorden werden gestempeld vlak nadat de rondjes gemaakt werden. Het idee haalde ik bij een vriendin die deze rondjes in haar kerstboom hing. Echt sfeervol! 




Op pinterest vond ik enkele spreuken die me deden glimlachen. 


Het ontbijt zelf was heerlijk; we deden voldoende energie op er in te vliegen. De zelfgemaakte confituur van mijn collega is een blijvende topper. Dit keer was er ook een lekker en gezond hapje. Mmmmm! 




Zalig toch? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten