donderdag 4 december 2014

Kerstsfeer

Ik weet het...Sinterklaas is nog in het land dus mag het eigenlijk nog niet, maar bij ons vieren we Sint-Maarten op 11 november. Wij kunnen dus zonder twijfelen al in de kerstsfeer komen.

Hier las je dat ik al begonnen was met de decoratie maar toen was het echt te vroeg om er over te bloggen. In de Action sloeg ik een grote voorraad materiaal in: blokken papier met motieven in alle kleuren, kerststerren en -bomen in alle vormen en maten.

Ik decoreerde sterren en bomen met oa. papier van Huisje Creatief en werkte ze af met masking tape.


Sterren voor thuis. 


Een kerstboom voor bij onze stal. 




Boompjes voor op het werk en tot slot sterren om weg te geven 
aan mensen die wat licht kunnen gebruiken. 


In het maken van de 3-dimensionele kerstbomen kroop heel wat tijd en meetwerk. Ik vind ze minder mooi zeker als je bekijkt hoeveel tijd het vraagt om dit te maken. Emma en ik maakten er beide ééntje in de herfstvakantie. 




In een tijdschrift deed ik dit idee op... figuurtjes in een bokaaltje. Prachtig vind ik het!
Ook deze kleine figuurtjes vond ik in de Action. 






Toch gek dat foto's trekken met of zonder flits een zo verschillend beeld geven. 
Deze tafereeltjes verhuizen ook richting school. 

Tip: plaats de figuurtjes op een verhoogje; zo komen ze beter uit!

Tot slot beplakte Simon deze kerstboom met verschillende soorten masking tape. Een schitterend resultaat en snel klaar. Zo moet dat zijn!



Ik heb nog een ideetje en het materiaal ligt hier klaar, 
maar nog even geduld. 

Zondag mak ik de winnaars bekend van de give away... nog even geduld dus. 
Meedoen kan nog tot zaterdag. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten