zondag 7 december 2014

En de winnaars zijn....

Dankjewel voor de fijne reacties! Het is leuk als anderen meegenieten van je blog, maar ik geniet er zelf ook van: van het schrijven ( dat had ik als kind nooit gedacht ), van het snuisteren in mijn eigen blog en glimlachen bij het zien van al die mooie dingen, van het blij verrast zijn als er een reactie is maar vooral van het creëren zelf! En zolang ik het graag doe, doen we verder. Dus op naar een volgende creatie maar eerst de uitslag van de give away met immens meer kans op winnen dan bij de lotto ;-)

Alle namen gingen in mijn favoriete kommetje: op een groen papiertje voor de pennenzak en op een beige papiertje voor het boek.


De briefjes werden getrokken door Emma, als pauze tussen het studeren door! 
Haar frank viel op het moment dat ze wou trekken; dju, ik heb zelf niet meegedaan ;-) 
Wees gerust... ze wordt hier genoeg verwend!



Het boek gaat naar Rebecca Van Wanseele en 
de pennenzak gaat naar Sven De Bock. 

PROFICIAT en veel plezier er mee!

De cadeautjes komen jullie richting uit!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten