woensdag 26 november 2014

Hiep hiep hoeraaaaa!

Een jaar! Een jaar geleden begon ik aarzelend met mijn blog... Ik sta er eigenlijk nog versteld van.
Maar ik geniet...van het naaien, het creatief bezig zijn, het bloggen, het volgen van andere blogs,... Kortom ontspanning! 

Bij het binnenkomen van berichtjes op mijn blog of aan de praat geraken met vrienden, kennissen over mijn creaties,... ook dat doet me deugd! 

Om mijn blogverjaardag te vieren, geef ik graag een cadeautje of twee weg. 
Iets om zelf van te genieten of om cadeau te doen en dus toch een beetje dubbel te genieten. 

Keuze 1: Het boek Zo geknipt 2
Ik kreeg het boek cadeau en won er eentje bij haar. Op mij beurt doe ik er iemand anders plezier mee want is echt wel zonde om zo'n tof boek te laten bestoffen ;-)


Keuze 2 : homemade pennenzak 



Hoe neem je deel? 
- laat een berichtje achter met jouw voorkeur voor 6 december
- word een volger

Zondag 7 december maak ik de winnaars bekend! Tot dan!

12 opmerkingen:

  1. Een give-away, zaaaaaaaalig! Voor mij het boek graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rebecca Van Wanseele26 november 2014 om 19:16

    Hey Ruth, leuk dat we iets kunnen winnen. Tuurlijk doe ik mee! Als ik zo goed wil worden als jou wil ik wel heeeeeeeeel graag het boek winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Isabelle Clauwaert26 november 2014 om 20:27

    Dag Ruth! Inderdaad leuk om via je blog te volgen wat je zo allemaal maakt....
    Omdat ik het eerste boek van Zo Geknipt hier staan heb, zou ik er het tweede boek ook wel graag bijhebben!! Leuk ideetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gaan voor de pennezak :) Ward Els Robbe en Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Ruth met je mooie creaties!
    Voor mij mag het het boek zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe heel graag mee en waag mijn kans voor het boek!

    Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik volg je al een tijdje met plezier :-)
    En van je traktaties zou ik heel graag het boek winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hip hip hoera! Ik volg je al een tijdje en ik vind dat je echt mooie dingen maakt. Ik doe graag mee voor het boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je eenjarige bestaan! Ik ga voor de pennenzak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Top die blog van jou ... supertof. Ik heb er al heel veel aan gehad. In ieder geval
    een dikke proficiat !!
    Ik zou het boek wel zien zitten.
    groetjes,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen