zaterdag 20 september 2014

Te laat of veel te vroeg?

Simon had ooit een 'cars' toiletzak, daarna gebruikte hij een elmexdoos die hij, in de apotheek, kreeg bij zijn tandenborstel/tandpasta. Die bewees echt zijn dienst, nam ook niet veel plaats in beslag maar toch... Nog voor de zomer vroeg hij of ik een toiletzak wou maken voor op kamp. Tja, het is wel duidelijk dat dit niet gelukt is ;-)
Dus ben ik te laat of te vroeg? We zijn optimist en blij dat Simon tegen het volgende kamp of volgend logeerpartijtje een leuke toiletzak heeft!
De buitenstof werd verstevigd en de binnenstof kreeg ook een extra laagje. Beide stoffen zijn van Soft Cactus en vond ik bij Stoffen van Leuven. 
Er zit ook een binnenzak in, maar deze is nog niet perfect. Aangezien de foto te donker was, kan ik niet tonen wat ik bedoel. Uit fouten kan je leren dus een volgende keer lukt het zeker nog beter. Mijn labeltje kreeg wel een plekje, net als een lus om zijn toiletzak makkelijk mee te kunnen nemen naar de wasplaats. 

    


3 opmerkingen:

  1. Zo'n plezante toiletzak komt nooit te laat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw zijkantjes aan de rits zijn zo mooi, hoe doe je dat toch (bij mij kruipen ze altijd naar binnen) Een tip is steeds welkom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zijkanten zijn inderdaad goed gelukt dit keer. Ik maakte de zijflapjes redelijk lang...misschien heeft het daar mee te maken. Je kan ze dan beter uitduwen.

      Verwijderen