maandag 28 juli 2014

Mijn Ginger jurk

Door de drukte van het einde van het schooljaar, die ondertussen toch al even achter ons ligt, was het er nog niet van gekomen om mijn tweede kleedje uit de naailes af te werken. Nummer 1 kon je hier al zien en het mag gezegd worden; ik haalde het al regelmatig uit mijn kast :-)

De laatste naailes had ik dus gemist en vol vertrouwen dacht ik: ik doe het wel op mezelf of die mouwen inzetten, kan toch zo moeilijk niet zijn. Maar op mijn kousevoeten moet ik toegeven dat ik er toch een hele tijd aan bezig was en dat er af en toe een vloek ontsnapte. Maar dankzij de lange vakantie had ik voldoende tijd en de aanhouder wint!

Met een dochter van bijna dertien is de fotoshoot steeds een belevenis. Plezier verzekerd en ze slaagt er in om me steeds gekkere poses te doen aannemen. ;-) We genieten samen volop en dat is toch wel top. 'Kleine' broer bekijkt het vanop een afstand en denkt er het zijne van, al verschijnt er toch regelmatig een glimlach op zijn gezicht.

* Ondertussen maakte ik hier een assorti tasje bij.






Stof: de stoffenkamer ( Coupure Gent)
Patroon: Ginger jurk van Alouette uit La Maison Victor
Fotografe: Emma 

4 opmerkingen:

  1. Mooi eindresultaat Ruth! En proficiat voor de fotografe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Ruth, in welke modeboekjes gaan deze foto's verschijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super chique! Welke stof gebruikte je?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen idee, Joke. Weet enkel dat ik ze toen in de Stoffenkamer haalde.
    Zou er een gewoonte van moeten maken om dit telkens te noteren. Een voornemen voor 2015?

    BeantwoordenVerwijderen