vrijdag 18 april 2014

Rugzak uit 'Zo geknipt'

Gisteren hoorde ik dat mijn buurmeisje binnen tien dagen al haar communie doet.  Amai, wat gaat de tijd snel. Gisteren zat ik, voor de verandering ;-), achter mijn naaimachine en zat ze vol bewondering te kijken en volop vragen te stellen. Wat doe je? Hoe werkt dat? Kan je kleedjes maken, ik wil dat ook, ...

Aangezien het binnenkort feest is voor ons middelste buurmeisje maak ik met plezier een verrassing voor haar. Ik bladerde door mijn boek ' Zo geknipt' dat ik in 2012 voor mijn kerst kreeg van mijn schoonbroer en mijn oog viel direct op deze rugzak. Ik hoop dat ze er veel plezier aan zal hebben. 
In het voorzakje komt nog een kleine verrassing en dan zijn we klaar om volgende maand ons buurmeisje te verrassen op een feestelijk burenaperitief! 

Jammer genoeg las ik over een zinnetje dat aangaf dat de voorzak wat hoger moest zitten dus het is niet helemaal zoals het hoort... Een volgende keer beter! 





Mijn eerste nestelogen. 


Volgens de handleiding komt het ritszakje hoger. Dan valt het mooier natuurlijk.




Labeltje, alweer, vergeten... Dus het noodplan toegepast en labeltje genaaid aan de binnenzijde. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten