zaterdag 1 februari 2014

Alles of niets

Voor mijn oudste metekind maakte ik een pennenzak met iets extra in. Wat ik voor mijn jongste metekind maakte, kan ik je nu pas tonen. We vierden gisteren pas nieuwjaar ;-) maar wees gerust we hadden elkaar al gezien. Maar gisteren was het tijd voor het officiële moment om haar eerste zelfgeschreven nieuwjaarsbrief voor te lezen. Fier op mijn flinke schat!
Femke gaat sinds dit jaar naar de Chiro, hoop dat ze er net zoveel plezier zal aan beleven als mezelf. 
Ik maakte voor haar een grote zak, een vuillinnenzak. Nu ben ik wel benieuwd hoe ze hem zal gebruiken. Zal ze al haar vuile was er netjes insteken of maar af en toe een verloren sok en een natte washand? We zullen zien. De zak is volledig gevoerd en haar naam flockte ik er in het groot op. Kwestie van het voor de leiding wat makkelijker te maken. 
Vreemd dat ik een aantal jaren geleden nog aan een vriendin vroeg van een linnenzak te maken voor mijn zoon om op kamp te gaan. Zie hier mijn versie! 


Ps: ook in haar linnenzak zat er nog een extraatje ;-) 


2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan en heel praktisch ! Ze zal hem in elk geval makkelijk terugvinden. Heel leuk stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het! Binnen 2 weken gaat ze voor de eerste keer op weekend en wordt hij uitgetest!

      Verwijderen