woensdag 4 december 2013

Examens in zicht

Dat kleine kindjes groot worden dat wist u al. Na drie maanden in het secundair is ons Emma al een hele dame geworden! Wat een verschil met enkele maanden geleden.
Nieuwe dingen bezorgen haar vaak toch wat stress ( denk dat dit niet alleen bij haar is ) en de overstap van het zesde naar het eerste, van grootste naar terug de kleinste is niet zo eenvoudig. Daar komen nu nog de examens bij. Ze is al volop bezig en ze doet dat goed. Toch zat ik te bedenken hoe ik die periode toch wat aangenamer kon maken. Tijdens de examens studeert ze 's middags bij mammie en pappie en die zullen haar zeker en vast aanmoedigen en haar extra soigneren. Maar mama wil niet achter blijven ;-) vandaar deze aftelkalender; het is een afscheurmodel met kleine  verrassingetjes in. 
Ik had een collage gemaakt om jullie een sfeerbeeld te gunnen, maar net op tijd bedacht ik me dat dochterlief een fervente supporter is en regelmatig mijn blog opzoekt dus zullen jullie het moeten stellen met een algemene foto. Ben benieuwd naar haar reactie morgen en dan aftellen naar het einde van de examens. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten